FAQ

Beställning/Retur

  • Kan jag avbeställa/ändra min order?

Det går bra att avbeställa/ändra din order så länge din order inte är skickad. Vi har snabba utskick och därför gäller det att vara snabb med din ändring/avbeställning. Hör av dig till info@bombola.se för att avbeställa/ändra din order. 

  • Hur gör jag en retur?

För att skapa en retur så är det viktigt att du skickar nedan information till info@bombola.se:
Namn
Adress
E-postadress
Beställningsnummer
Vilka/vilken produkt/produkter som returneringen gäller

Vid retur debiterar vi en fraktavgift på 99kr. 

Obs! Du bör senast 14 dagar efter ångermeddelandet returnera produkterna till oss och senast 14 dagar anmäler en retur till info@bombola.se. Du står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning.
 

    • En eller flera produkter saknas i mitt paket, vad gör jag?

    Skriv till den/de produkter som saknades i paketet till info@bombola.se. Ta med beställningsnummer så kommer vi att hjälpa dig därifrån. 
     

    • Jag har fått hem mina produkter men jag vill göra ett byte

    Läs "Hur gör jag en retur?" och lägg en ny beställning på vår hemsida på den produkten/produkterna du önskar ersätta. Är totalsumman under 499 debiteras du en ny frakt.
     

    • Jag har fått hem en trasig produkt

    Maila oss på info@bombola.se 
     

      Rabattkoder

      • Jag kan inte tillämpa min rabattkod

      Rabattkoder går inte att kombinera med rabatterade produkter eller elverktyg. Om du fortfarande har problem att tillämpa rabattkoden så hör av dig till info@bombola.se så hjälper vi dig därifrån.

      • Jag har inte fått min rabattkod

      Hör av dig till info@bombola.se så hjälper vi dig därifrån.
       

        Leverans

        • Hur lång är leveranstiden?

        Leveranstiden är normalt sett 3-5 arbetsdagar. 
         

        • Hur spårar jag mitt paket?

        Efter att din beställning skickats ut från lagret så kommer du att få ett separat mail med ett spårningsnummer. Klistra in spårnings ID:t i track.postnord.com
        Du kommer även få SMS aviseringar kring status över din leverans från PostNord. Du kommer dessutom att få ett mailutskick när det är 5 dagar kvar att hämta ut ditt paket från postombudet/paketboxen. 
         

        • Jag har inte hämtat ut mitt paket från postombudet

        Om du som kund inte skulle hämta ut din beställning från postombudet så debiterar vi en avgift på 250 kr inklusive moms. Detta för att täcka frakt- och administrationskostnader. Maila info@bombola.se så hjälper vi dig därifrån. 
         

        • Jag har inte fått SMS avisering kring min leverans

        Det är viktigt att du skriver in rätt mobilnummer för att få SMS aviseringar. Kontrollera om du har skrivit felaktigt mobilnummer. Om så skrivit fel mobilnummer, hör av dig till oss på info@bombola.se så hjälper vi dig därifrån. Annars finns det risk att du missar ditt paket och då kommer det att returneras. Se vad som gäller "Jag har inte hämtat ut mitt paket från postombudet".

        • Jag kan inte förlänga liggetiden eller ändra uppgifter

        Tyvärr är det inte möjligt att förlänga liggetiden vid uthämtning av paket via Paketbox. Det går endast att ändra uppgifter eller förlänga liggetiden via bemannade postombud.


        Hittar du inte svaret?
        Kontakta vår kundtjänst genom att maila till info@bombola.se.